moje komentarze

  • 25.05.2012 18:17

    @Pirogronian

    "Ostateczna odpowiedż dla nas nie istnieje dla nas, ludzi, bo zawsze można zadać kolejne "ale jak i dlaczego"."
    ^
    Wg niektórych ostateczną odpowiedzią jest Bóg. Pan śmiało twierdzi, że odpowiedzi (Boga) nie ma. Niech będzie, że dla ludzi. I to z jak banalnego powodu nie ma odpowiedzi? Bo można zadać kolejne pytanie. Nawet ciekawa koncepcja Panu wyszła dowodząca nieistnieniu Boga.
    PIROGRONIAN: W obronie Boga - cz. I
  • 25.05.2012 18:14

    @Pirogronian

    "Nie, nie wymiera."
    ^
    Pan też z tych, wg których ewolucja działa z prędkościami torpedy? Ze 2 tysiące lat temu chyba nie było ateistów. Dobór naturalny? Selekcja? Może ewolucja ich faworyzuje, bo mają gorsze zdrowie?
    PIROGRONIAN: W obronie Boga - cz. I
  • 25.05.2012 18:10

    @jerraz21

    "Co to za Bog ,ktorego trzeba bronic?"
    ^
    No ten w mózgu człowieka. Człowiek innego nie zna.
    PIROGRONIAN: W obronie Boga - cz. I
  • 25.05.2012 18:09

    @Robakks

    No wygoda. Oczywiście. Jak we wszystkim. Wygodniej mieć przecież narzędzie do dowolnego skalowania dowolnej wielkości (1/oo=0), niż okrojone narzędzie do niedokładnego skalowania tylko niektórych wielkości (1/oo>0).

    Zaletą matematyki nie może być to co jest wadą wszystkich innych dziedzin - ograniczenie!
    ROBAKKS: zbiór PEŁNY (2)
  • 25.05.2012 08:42

    @Pirogronian

    "Ostateczna odpoeiwdź na pytanie "jak to powstało", "co to właściwie jest" - wydaje mi się - nie istnieje."
    ^
    To bardzo niedobrze, że tak Pan uważa, bo to (proszę uważnie przeczytać swoje zdanie) implikowałoby, że nie istnieje Bóg. A to przecież niemożliwe!

    "Gdyby B,óg nie istniał, wiara w niego by wymarła. Tak działa dobór naturalny."
    ^
    A nie wymiera? Oglądał Pan jakieś dane statystyczne?
    PIROGRONIAN: W obronie Boga - cz. I
  • 25.05.2012 08:37

    @Robakks

    "Czy ma to jakiś związek z Bogiem Stwórcą? Ano ma. Gdyby nie było Boga Stwórcy to nie byłoby na kogo zwalić własnych i cudzych błędów i porażek. Winny musi być..."
    ^
    Sugeruje Pan, że Bóg coś na Pana zwala? ;)
    ROBAKKS: zbiór PEŁNY (2)
  • 25.05.2012 08:30

    @Rako

    "Sprawa z 'czasem', to część materialistycznego światopoglądu Panów w którym próbują uzasadnić nieistnienie Boga. W istocie chodzi o to, że człowiek to wytwór przyrody a nasz mózg może nam płatać różne figle skoro np. 'czas' jest tylko wytworem naszego umysłu."
    ^
    Wnioski wyciąga Pan bezsensowne. W jaki sposób dt=0 ma uzasadniać nieistnienie Boga? Bardziej dt>0 uzasadnia Jego nieistnienie, a przynajmniej obala ideę nowoczesnej teologii o Jego bezczasowości.
    A już wiązanie tego z ideologią -izmu, obojętnie którego, świadczy wyłącznie o pańskim nieopanowaniu emocjonalnym. Tu dział nauka, Panie ! ;)

    pzdr
    KREACJONIZM: KOSMICZNY KRAJOBRAZ BEZ BOGA
  • 25.05.2012 08:25

    @Eine

    "Bóg jeśli istnieje ,jest transcendentny, jest poza naturalny a tym samym nie może być przedmiotem badań empirycznych nauki. Przestał by być Bogiem gdyby empiryści go mierzyli i badali."
    ^
    Z tego samego powodu Chrystus został ukrzyżowany, bo nikt nie chciał uwierzyć, że Bóg jest wśród nich. Przecież Chrystusa zarżnęli teiści. Wprost mu dawali do zrozumienia - co z Niego za Bóg, nie był transcendentny, można go było kopnąć, opluć - w skrócie badać. Ci co dzisiaj są fundamentalistami i spotkali Boga, staliby się automatycznie faryzeuszami, z racji tego, że Bóg nie spełniałby zapewne ich wymagań co do postaci. Dlatego teiści przy spotkaniu z Bogiem będą mieli problem, bo nigdy to nie będzie ten, którego sobie wyobrażali. Teista tworzy Boga na swój obraz i podobieństwo w swoim umyśle i temu obrazowi nie jest w stanie sprostać żaden Bóg.

    Teiści często cytują "błogosławieni ci, którzy nie widzieli a uwierzyli". Zatem ci co uwierzyli bo widzieli są chyba święci, bo uwierzyć w to czego się nie widzi a się o tym marzy jest znacznie łatwiej.
    KREACJONIZM: KOSMICZNY KRAJOBRAZ BEZ BOGA
  • 24.05.2012 10:46

    @Robakks

    "Gdyby 1/∞ było równe ZERO to 1/Coś byłoby dzieleniem zera na kawałki "
    ^
    Fail. Zapis 1/x oznacza, że dzielimy jeden, nie zero. Zera nie może Pan podzielić. Bo jest bezwymiarowe. Na tym polega cały trik.

    Z powyższego można nawet dowieźć, że czas nie istnieje, bo w gruncie rzeczy, dt = 0. Czas to ułuda związana z kolejnością wydarzeń. Wirtualny upływ czasu może być zatem dowolnie skalowany jak geometria. Bóg byłby frajerem gdyby stworzył świat inaczej ponieważ musiałby czekać na wynik - nazwijmy to - obliczeń świata.
    ROBAKKS: zbiór PEŁNY (2)
  • 24.05.2012 10:24

    @Pirogronian

    Wydaje mi się, że spostrzeżenie, że Bóg i stworzony przez niego świat to cały czas jeden świat jest prędzej czy później nieuchronne. Bóg zatem nie jest odpowiedzią na pytanie jak powstał świat.
    PIROGRONIAN: W obronie Boga - cz. I
  • 24.05.2012 10:12

    Jeśli każdy z tych

    ateistycznych przypadków bierze na siebie Bóg Stwórca, tzn że jest największym możliwym przypadkiem. Jeśli zatem istnienie człowieka przez tzw. przypadek jest niemożliwe ze wzgl. na zbyt małe prawdopodobieństwo to jeszcze bardziej niemożliwe jest istnienie Boga. Jeśli jednak taki przypadek jak Bóg jest możliwy, to taki jak człowiek tym bardziej. Jeśli zatem kreacjonizm dowodzi, że człowiek nie może istnieć przez przypadek, tym samym przedstawia dowód, którego sam tak usilnie żąda od wyimaginowanych wrogów, na nieistnienie Boga.
    KREACJONIZM: KOSMICZNY KRAJOBRAZ BEZ BOGA
  • 23.05.2012 19:51

    I tak obrona Boga

    jest w gruncie rzeczy sprawą drugorzędną, bo obojętnie czy geny są zaprojektowane odgórnie czy ukształtowane jak rzeźba terenu przez procesy naturalne. Obojętne jest też jak nazwiemy to czy Tego, który te procesy zaprojektował. Nie stanowi to bowiem w najmniejszym stopniu odpowiedzi na najważniejsze pytanie.
    PIROGRONIAN: W obronie Boga - cz. I
  • 23.05.2012 17:09

    @Bjab

    "Zatem liczba P może nie istnieć.
    Być może zatem liczb rzeczywistych jest przeliczalnie wiele."
    ^
    Bóg chciał sobie właśnie stworzyć taką liczbę i jako byproduct wyszedł mu wszechświat
    ABS1: Łeb pełny (1)
  • 23.05.2012 17:07

    @Robakks

    Pamiętajmy tylko, że
    C < 1/oo => C < 0
    oraz
    C > 0,
    ale to chyba pikuś.
    ROBAKKS: zbiór PEŁNY (2)
  • 23.05.2012 17:04

    gdy zamało jest klepek mówimy:

    brakklepka i to jest bardzo pozytywny wpływ myśli Robaksa, ponieważ każdą wadę nieposiadania, zamienić można w zaletę posiadania braku.

    Czy zbiór brakklepek jest przeliczalny?
    ABS1: Łeb pełny (1)
  • 23.05.2012 10:22

    i kontynuując

    skoro

    1/oo = 0.0..01 = 0

    to ile jest liczb w przedziale od (0; 1/oo)?

    Konkluzja: być może właśnie dzięki temu, że coś (0.0..01) równa się zero (0), to być albo nie być to nie jest pytanie i właśnie dzięki temu istnieje świat, choć go wcale być nie musi. Kwestia umowna ;)
    ROBAKKS: zbiór PEŁNY (2)
  • 23.05.2012 10:11

    @Sierkovitz

    "Eugenika, jeżeli już korzystała do swojej promocji z podstaw naukowych, opierała się na mendlowskim dziedziczeniu. Co biologowie ewolucyjni uważali za błąd - bo już wtedy dobrze zadawano sobię sprawę, że nowe cechy mogą się pojawiać w populacjach wbrew krzyżowaniu."
    ^
    Jak tak dalej pójdzie to okaże się, że eugenika wynika wprost z kreacjonizmu i innych ideologii, których krzewiciele nie rozumieją sensu ewolucji.

    Istnieje również przesłanka psychologiczna z kryminalistyki - najgłośniej zaprzecza winny ;)

    pzdr
    GPS.1965: Pogromcy mitów - 10% mózgu
  • 23.05.2012 10:02

    Wy nie panimejtie

    że van Profeseur de Waldi atakuje Was z flanki, bo jemu chodzi o to, że jak się zmyśli drugą współrzędną dla podstawy czasu to, na oscyloskopie uzyska się rzeczywisty trójwymiarowy tor lotu elektrino wokół przewodnika po krzywej o nazwie Helix, której rzut równoległy na płaszczyznę równoległą do osi Wasze oscyloskopy ukazują jako zmyśloną sinusoidę.
    RZECH: Prąd stały, zmienny i sinusoida.
  • 23.05.2012 09:46

    No właśnie

    arytmetyka jest prosta

    0.(9) = 1 => 0.0..01 = 0

    PS. Nie wiedziałem, że dusze w Niebie mają te same problemy co za życia cielesnego ;)
    ROBAKKS: zbiór PEŁNY (2)
  • 22.05.2012 00:49

    Pseudonauka?

    To wszystko przez to, że ludzie chcą zrobić coś... wielkiego?



    Który approach kojarzy się Wam najbardziej z ...?
    BARBIE: Pseudonauka jest groźna!

123456789... następna

Wszystkie notki Dodaj bloga do ulubionych
Moje komentarze Blog przez RSS
Komentarze przez RSS

Ostatnie notki

  • Poradnik teisty: Jak zatłóc Boga kamieniem

    "Proste, nie?" - oznajmił bloger GPS.65 ( http://gps65.salon24.pl/368902 ,paradoks-omnipotencji ) w odniesieniu do...

    30.11.2011 20:43 129
  • Jak Leonsjo i Newton wykiwali Mordkowicza

      Zawsze myślałem, że notki się pisze gdy ma się coś ciekawego do zakomunikowania. A tu udowodnię, że wcale...

    17.06.2011 16:22 2
  • Supernova Sonata

    Aby stworzyć sonatę z supernowych, najpierw trzeba znaleźć supernowe . Aby to zrobić kompozytorzy Alex Parker i Melissa...

    26.05.2011 15:21 3

Moje ostatnie komentarze

  • @Pirogronian

    "Ostateczna odpowiedż dla nas nie istnieje dla nas, ludzi, bo zawsze można zadać kolejne "ale...

    25.05.2012 18:17

  • @Pirogronian

    "Nie, nie wymiera." ^ Pan też z tych, wg których ewolucja działa z prędkościami torpedy?...

    25.05.2012 18:14

  • @jerraz21

    "Co to za Bog ,ktorego trzeba bronic?" ^ No ten w mózgu człowieka. Człowiek innego nie zna.

    25.05.2012 18:10

  • @Robakks

    No wygoda. Oczywiście. Jak we wszystkim. Wygodniej mieć przecież narzędzie do dowolnego...

    25.05.2012 18:09

  • @Pirogronian

    "Ostateczna odpoeiwdź na pytanie "jak to powstało", "co to właściwie jest" - wydaje mi się -...

    25.05.2012 08:42

Aktywne dyskusje

Archiwum postów

PnWtŚrCzPtSoNd
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
zamknij

logowanie


Użyj konta Facebook do komentowania w Salon24.pl:

Zaloguj się z kontem facebook